Welkom - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Ruud Versteeg - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Ruud Versteeg - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: ruudversteeg

Blijf op de hoogte en volg Ruud

06 Februari 2012 | Nederland, Hoogland

Dag lieve mensen,

Hier mijn allereerste, zelf uitgeschreven en overgetypte berichtje op deze blog.. Ik ga hier proberen om zo op z'n tijd een verhaaltje te delen met daarin een verslag van mijn belevenissen in Dubai, Australië, Indonesië, Singapore en Maleisië. Het dient uiteraard ter lering en vermaak te zijn; dat iedereen nog wat van mij kan leren en zich kan vergapen aan mijn belevenissen! Mijn belevenissen samen met Jeroen uiteraard, m'n reismaatje..

Nu ga ik pas over 17 dagen daadwerkelijk de hort op, te beginnen in Dubai. Maar ik wil jullie uiteraard niet onthouden dat ik sinds gister pas weer terug ben vanuit Frankrijk en dat het echt heerlijk was om daar in alle winterpracht te kunnen snowboarden! Komende 2 weken zijn mijn voorbereidingen (lees: vakantie) voor mijn daaropvolgende vakantie van 3,5 maand..

Ik wens iedereen van harte welkom en hoop dat mijn verhaaltjes zo op z'n tijd onderhoudend zijn voor het thuisfront!

x

  • 06 Februari 2012 - 18:34

    Arjen:

    Gezellie!

  • 06 Februari 2012 - 22:16

    Jeffrey:

    Ik ben benieuwd!

  • 06 Februari 2012 - 22:19

    Tim:

    Nice. Alleen dat groen even veranderen :).

  • 07 Februari 2012 - 07:08

    Germen:

    En ik ga je volgen maatje!

  • 07 Februari 2012 - 07:46

    Germen:

    En ik ga je volgen maatje!

  • 13 Februari 2012 - 15:00

    Antonie:

    vind ik leuk!

  • 13 Februari 2012 - 15:04

    Antonie N.:

    Ik hoorde van deze site via een collega. Ik ga je zeker volgen!!! Leuk zeg die naamgenoot hierboven ;-)

  • 22 Februari 2012 - 02:51

    CIS:

    LEUK! Gaan je zeker volgen. Fijn kleurtje ook dat groen, zou het gewoon zo laten, leest zo makkelijk weg..... (pffffff!!!)

  • 22 Februari 2012 - 11:03

    Sander:

    Super dat het zover is. Succes morgen met afscheid en met het begin van je reis.

  • 22 Februari 2012 - 19:33

    Peter En Renske:

    Hoi Ruud,

    Heel veel plezier komende tijd.
    Geniet van al het moois en van alle avonturen die je mee gaat maken.
    Wij gaan je zeker volgen.

    Goeie reis morgen.

    Atjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 17151

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 06 Juni 2012

Rondje vd zaak..

Landen bezocht: