Afwachten.. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ruud Versteeg - WaarBenJij.nu Afwachten.. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ruud Versteeg - WaarBenJij.nu

Afwachten..

Door: ruudversteeg

Blijf op de hoogte en volg Ruud

12 Mei 2012 | Indonesië, Sanur

Eindelijk, na een week wachten krijg ik vandaag weer mijn paspoort terug. Ik moest mijn paspoort afgeven zodat mijn visum voor Indonesië verlengt kon worden en dat heeft in totaal een week geduurd. Geen idee hoe of waarom, maargoed. Ik krijg dus vandaag mijn paspoort terug en kan dan eindelijk weer doorreizen naar de volgende bestemming: Java.

Sinds mijn laatste post ben ik nog een week samen met Elise geweest. Het was heel fijn om samen te reizen en het reizen te ervaren. Die laatste week zijn we voornamelijk op een eilandje genaamd Nusa Lembongan geweest. Door het laagseizoen waren er heel weinig toeristen en we konden heerlijk rustig het eiland bekijken. Ik heb mijn ervaringen in het verkeer weer opgeschroefd, aangezien we 2 dagen een scooter hebben gehuurd en lekker het eilandje rond gereden. Fantastische mooie baaitjes gezien, veelal ook nog heel rustig. Dus dat was echt genieten!
Het afscheid nemen was iets minder leuk, maar laten we het positief bekijken en zeggen dat het deze keer stukje korter was voor we elkaar weer zien.

Afgelopen week ben ik dus weekje in Sanur op Bali gebleven, in afwachting van mijn visumverlenging. Ik sliep in een klein en heel gezellig hostel. We zijn enkele keren met zn allen wezen stappen en barbequen, dus dat was heel erg geslaagd. De afgelopen week heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt en weinig uitgevoerd. Ik heb dan ook wel weer veel zin om weer verder te reizen naar Java.

Het is vandaag zaterdag en vrijdag komt Richard aan in Yogyakarta, op Centraal-Java. Ik heb dus iets minder dan een weekje om naar Centraal-Java te reizen, langs een landschap met veel vulkanen, bergen en natuur. Ik ben benieuwd en heb hier ook erg veel zin in. Heb hele goeie verhalen gehoord over de zogenaamde Ijen vulkaankrater en de zonsopgang bij de Bromovulkaan.

Nou, ik heb eerlijk gezegd niet zo heel erg veel inspiratie op het moment.. Nu weten jullie in ieder geval waar ik mee bezig ben en waar ik aan toe ben. Over 3,5 week ben ik alweer thuis, om precies te zijn op woensdag 6 juni om 13.30!

  • 12 Mei 2012 - 06:56

    Germen:

    Ik hoorde dat al je vrienden dan niet kunnen komen op 6 juni. Ik ook niet ;). Echt jammer voor je man ;p.

    Xje


  • 12 Mei 2012 - 07:49

    Michiel:

    Ik moet zeggen Ruud, je inspiratie voor een goed verhaal neemt wel af! Misschien dat je het nog een beetje goed kan maken met een mooi foto album...
    Geniet van je laatste deel.
    X van ons

  • 12 Mei 2012 - 13:03

    Sander:

    Topverslag weer Ruud. Lekker lang ook....haha. Fijn dat ze je paspoort even een weekje vasthouden. Gelukkig heb je hem weer. Succes op Java en de laatste weken. Enjoy!

  • 12 Mei 2012 - 14:21

    Joost:

    Goed verslag Ruudie! Lekker basic, niks mis mee.
    Foto's zeggen zoveel meer dan 1000 woorden, dus kom maar op als je geen inspiratie hebt ;).

  • 12 Mei 2012 - 21:25

    Martin & Maria:

    Hé Ruud, zet hem op. Ik ben jaloers want Java is prachtig, zeker waar jij naar toe gaat. En je kunt heerlijk eten. Veel plezier en doe voorzichtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 17138

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 06 Juni 2012

Rondje vd zaak..

Landen bezocht: